עיצוב בית פרטי

עיצוב בית פרטי חייב להיות פונקציונאלי ויחד עם זאת, נאה ומזמין. עיצוב הרמוני לכל חדרי וחללי הבית יהפוך את השהייה בו לנעימה ונינוחה. למעשה, אלו שני הצרכים הבסיסיים להם נזקקים בני הבית. עיצוב בית פרטי מתחשב גם בסביבה בו הוא מצוי, ובאלמנטים חשובים נוספים. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" מתמחה בנושא ומספקת שירותיה לפרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וללקוחות רבים אחרים.

עיצוב בית פרטי – השקעה משתלמת

עיצוב בית פרטי נחשב למשימה מורכבת שכן, אין זה פשוט כלל וכלל לשלב בין הצורך שהבית יהיה נוח וישרת כהלכה את הדיירים ובין הרצון להפוך אותו לנאה ומושך את העין והלב. בכל בית קיימים חללים וחדרים אליהם מגיעים כולם, ולעיתים גם האורחים והם: הסלון, המטבח, חדר אורחים (אם קיים), שירותים וכדומה. בנוסף, חדרים פרטיים כמו חדרי שינה, מקלחות, מזווה ומחסן ועוד. מעצבת יודעת למצוא את קו העיצוב האחיד המחבר מצד אחד את כל חלקי הבית, אבל במקביל, יוצר פרטיות ואינטימיות לכל חדר בנפרד. היא עושה זאת על ידי בחירת ריצוף, ריהוט לסוגיו, מחיצות, נישות ובנוסף, פריטים ואביזרים דוגמת: וילונות, אגרטלים פרטי נוי, תמונות ועוד.

עיצוב בית – צבעים ותאורה

הצבעים והגוונים הנבחרים מוסיפים עניין, צבע ואווירה  הם יעטרו את הקירות, לריפודים, לוילונות, לשטיחים ועוד ולבסוף, תאורה המקנה לבית ייחוד רב בלילה. קיימים סגנונות עיצוב שונים כגון, מודרני, קלאסי, כפרי, אקלקטי, רטרו/וינטאג' ועוד. כל בעל בית בוחר את הסגנון האהוב עליו. כל תהליך עיצוב בתים בחיפה הינו משותף ונעשה בשלבים ובמספר פגישות עד להגעה לתכנית הסופית המקובלת על הלקוח.

היתרונות בקבלת שירות עיצוב בתים פרטיים

עיצוב נאה ומזמין יוצר אווירה נעימה ומתחשב בכיווני הרוח, בנוף, בסביבה החיצונית ובערכי טבע קרובים נוספים. טוב לגור בבית כזה ואף להזמין אליו אורחים חשובים. מומלץ מאוד להיעזר ב"רותם יעקב עיצוב אדריכלי" בעלת המוניטין המוכח. היא יודעת למצוא פתרונות מוצלחים לכל מיני סיטואציות ולתרגם צרכי ורצונות בעלי הבתים לשפת המעשה. צריך לזכור, כי המגורים בו יהיו לטווח שנים ארוך, ומשום כך, ההשקעה בשירות הנ"ל כדאית וחשובה מאוד.

מידע נוסף בנושא

עיצוב בית פרטי מודרני

עיצוב בית פרטי מודרני נדרש מאוד למען מגורים נוחים בבית נאה ומתוכנן היטב. בבית מודרני ניתן למצוא אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים אותם משלבים בכל או במרבית סגנונות העיצוב. ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים כגון: מודרני, קלאסי, אקלקטי, רטרו/וינטאג' ועוד. הבחירה בכל אחד נעשית על פי טעם אישי, מיקום הבית ושיקולים נוספים. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" מכירה את כל הסגנונות הללו לעומק ויכולה לתרום מניסיונה לכל לקוח.

עיצוב בית פרטי מודרני – נוחיות לצד פרקטיות ומראה נאה

עיצוב בית פרטי מודרני מתחשב באלמנטים רבים ליצירת ההרמוניה בתוך הבית עצמו ובינו לבין הסביבה החיצונית שלו. ראשית, יש צורך ליצור קו עיצוב אחיד העובר בכל החללים בו. החל מאלו ה"ציבוריים" כמו הסלון והמטבח והאחרים עם החדרים הפרטיים של ההורים, הילדים ועוד. המשימה הזאת אינה פשוטה, שכן, נוחות לא תמיד משתלבת עם מראה נאה. יש צורך להתחשב במידות כל חדר, בצורת הבית, בכיווני הרוח, בנוף הנשקף ועוד, ועל פי כל אלו ואלמנטים אחרים לתכנן את הכניסות והחלונות, ובמקביל את הנישות, המחיצות, הנמכות תקרה נדרשות ועוד. יש לתכנן היטב את מיקומי שקעי החשמל ויתר נקודות הקצה של המערכות השונות. לאחר התכנון הראשוני יש ל"הלביש" את החללים ולהוסיף אביזרי נוי, וילונות, שטיחים ועוד.

עיצוב בית מודרני – תאורה וצבעים

בחירת הצבעים חשובה מאד ויש צורך בשילוב של צבעים להגברת העניין. הדבר נכון לצבעי הקירות, הריהוט, השטיחים ועוד. להשלמת המראה יש למצוא גופי תאורה אשר יוסיפו נוי ביום ואווירה בלילה. כל אלו גם יחד ואלמנטים נוספים נועדו ליצירת הרמוניה נאה. מעצבת תסייע רבות לבחירת אביזרי הקצה באמבטיה, בשירותים במטבח ועוד. היא תלווה את בעלי הבית לכל אורך השיפוץ או הבנייה ואף תפקח על העבודה.

בחירה מושכלת לעיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

בחירת מעצבת פנים חייבת להיות תואמת לצרכי בעלי הבית ולטעמם האישי. בהמשך לפגישה עימה יש צורך לראות בתים מעוצבים פרי תכנונה ואז לקבל החלטה לגביה שכירת שירותיה. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" הינה בעלת מוניטין וניסיון מצטבר. היא בעלת כישורים ומעוף ותמצא פתרונות יצירתיים לכל בית.

עיצוב פנים בית פרטי

עיצוב בית פרטי מוסיף ערך מוסף רב לבעליו. העצוב תורם לשילוב של בית פונקציונאלי ונוח למגורים עם מראה נאה ומושך את העין והלב. עיצוב מודרני מתחשב גודל הבית, בצרכי הבעלים, במיקום ובאלמנטים רבים נוספים. ההשקעה בעיצוב מוצלח תוכיח עצמה לאורך שנים. המעצבת "רותם יעקב" עיצוב אדריכלי" יכולה לסייע רבות לכל לקוח.

עיצוב פנים בית פרטי – מלווה לאורך שנים

עיצוב בית פרטי מלווה כל דייר בו לאורך שנים. הרצון של כל אחד הוא לחיות בתוך בית פרקטי המנצל את כל המרחב הפרטי והציבורי בצורה מקסימאלית. השאיפה היא למקסם את הנוחיות בו, להתאימו לסביבה, לכיווני האוויר, לנוף ושהמראה הפנימי והחיצוני שלו יהיו נאים ומושכים את העין והלב.  יש צורך ביצירת קו עיצוב אחיד המשלב את כל החללים ה"ציבוריים בו ועם אלו הפרטיים. כך בין הסלון המטבח, חדרי המשפחה וכדומה, והחדרים פרטיים של ההורים הילדים.

השקעה בתכנון ופיקוח עיצוב בתים

התכנון כולל חשיבה על אלמנטים רבים, ובכלל זה, בחירת חומרים מקובלים דוגמת: אבן, עץ, מתכת, זכוכית, בד, קרמיקה, קש ועוד. במידת הצורך יעוצבו נישות מגבס, מחיצות עץ, הנמכות תקרה ואלמנטים נוספים המוסיפים עניין. בחירת צבעים נכונה לקירות, למוצרי הטקסטיל, לריפודים, לרהיטים וכדומה תתרום רבות. גופי תאורה יוסיפו נוי ביום ואווירה בלילה וכדומה. כל אלו בדרך להרמוניה נכונה שבה החלל הפנימי חייב הינו מרווח. קיימים סגנות עיצוב מתוכם ניתן לבחור ובין היתר: כפרי, מודרני, קלאסי, אקלקטי, רטרו/וינטאג' ועוד. כל לקוח מחליט על הסגנון בהתאם לטעמו האישי מיקום הדירה או הבית ועוד.

עיצוב הבית באופן מקצועי

בחירת המעצבת המתאימה ביותר היא הצעד הראשון בכיוון הנכון. כדאי לשוחח עימה ולגשת לראות בתים אותם היא עצבה. ברגע שטעמה האישי חופף/דומה לטעם האישי אזי הבחירה יכולה להיות נכונה. המעצבת "רותם יעקב עיצוב אדריכלי " מסוגלת  להתאים את העיצוב לצרכי וטעמי הלקוח. היא יצירתית ובעלת מעוף והתכונות הללו תורמות למציאת פתרונות לסיטואציות מורכבות הצפות ועולות בכל תכנון בית. הבית הופך להיות מרכז החיים והמקום אליו באים מהעבודה מהטיולים וכדומה. חשוב שיהיה מעוצב היטב.

שאלות תשובות

למה כדאי לפנות לאיש מקצוע בעיצוב בית פרטי?

איש מקצוע בעל ניסיון אשר למד את התחום יידע להתאים בצורה הטובה ביותר בין העיצוב של הבית, הסטייל והאסתטיקה לבין הצרכים האישיים שלכם, תוך מחשבה יצירתית ועל ידי חומרי גלם וריהוט מתאים. 

איך בוחרים איש מקצוע מומלץ לעיצוב פנים בית פרטי?

כדאי לבקש המלצות מלקוחות קודמים ובמקביל לבדוק האם אתם מתחברים לסגנון ולפרויקטים שביצע בעבר. כמו כן גם הניסיון משחק תפקיד בבחירה ומומלץ לרכוש את שירותיו של איש מקצוע מנוסה ומיומן. 

האם ניתן לפנות לאדריכל כשברצוני לעצב את הבית?

תלוי מה המקרה שלכם – האם בונים בית חדש, האם מעצבים דירה לאחר שיפוץ, האם מדובר בעיצוב דירת קבלן או שיפוץ כללי? יש אדריכלים שאינם מתעסקים בעיצוב פנים ולכן מומלץ יהיה לפנות למעצבת פנים מומחית בתחום העיצוב והום סטיילינג. למידע נוסף צרו קשר עם רותם יעקב 052-8982-812.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון