עיצוב מסחרי

שילוב החזון העסקי יחד עם האסתטיקה העיצובית, מייצרת שפה ויזואלית  ו-DNA  לעסק שלך!

גיבוש חזון עסקי הוא אחד השלבים החשובים בבניית עסק והנראות שלו חשובה לא פחות. מחקרים מראים כי לנראות העסק יש קשר הדוק לתפיסת מקומך בשוק וכן הוא גורם מרכזי בהנעה לקנייה.

כיצד יכול להראות החזון העסקי שלך?
אנו נתכנן עבורך את חלל הפנים בהתאמה לחזונך, תפיסת העולם האישית, המקצועית והעסקית שלך ונתרגם זאת למרחב עבודה יצרני, הרמוני ופורה.

 

 

מידע נוסף בנושא

עיצוב מסחרי לבתי עסק וחברות

עיצוב מסחרי נועד ללקוחות עסקיים כמו: חנויות, אולמות תצוגה ומכירה, משרדים ועוד. יש עסקים אליהם נכנסים רק עובדים ויש אחרים שאליהם מגיעים גם מבקרים רבים.  לכל חלל כזה יש צרכים אחרים והעיצוב חייב להתחשב בהם. המשותף לכולם הוא הצורך  בעיצוב פרקטי ופונקציונאלי שאף עושה את הרושם הטוב והנאה. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" מתמחה בעיצוב לחברות ועסקים כמו גם לפרטיים ואחרים.

עיצוב מסחרי הוא בעל חשיבות רבה לפעילות העסקית

עיצוב מסחרי חשוב מאוד בגלל שהוא חייב לעורר, בין היתר, את הרושם הנכון על לקוחות פוטנציאליים. הרצון והצורך הוא למשוך את העין ובמקביל לייצור סביבת שהייה נוחה. כך לעובדים הצריכים לבלות שעות בחללי עבודה גדולים, לקונים הבאים לחנות הרהיטים וזקוקים למרווח תנועה, לחנויות אשר מציגות מוצרים על מדפים וכן הלאה. לצורך השגת המטרה הזאת תשתמש כל מעצבת בשורה של אלמנטים ואמצעים מקובלים. כך היא תבחר את החומרים השונים ובהם: עץ, מתכת, זכוכית, בד, פלסטיק איכותי ועוד. היא תבחר צבעים מתאימים: בהירים לאולמות בשטח קטן וכהים למתחמים אחרים. היא תנצל נישות, מדפים, הנמכות תקרה, מחיצות ואלמנטים אחרים הנדרשים במרחב כדי ליצור מעברים, פינות חבויות, מקומות אחסון ועוד. קו העיצוב יהיה אחיד וניתן לבחור בסגנונות קלאסיים, מודרניים, כפריים ואחרים להעברת המסרים של העסק.

חללים מסחריים – תאורה ואביזרי קצה

בכל מתחם מעוצב יש צורך באלמנטים שונים. כך, באביזרי קצה של מערכות מיזוג אוויר, חשמל, תקשורת, אינסטלציה וכדומה. כך, לגבי גופי תאורת היצף, ספוטים, תאורת אווירה ועוד.  כל האלמנטים הללו ואחרים נוספים יתרמו להרמוניה נהדרת אשר תקרין את הרושם שלה על כל שוהה ומבקר. כאשר נעים להסתובב במקום אז גם עולה החשק לרכוש מוצרים. בחנויות יש חשיבות גם לעיצוב חלונות ראווה המהווה תחום נישה בפני עצמו.

בחירה חכמה של מעצבת לעיצוב פנים מסחרי

בחירת מעצבת מתאימה נעשה על פי קבלת המלצות מאנשים וגורמים מקצועיים אבל גם מהתרשמות מצפייה במבנים מעוצבים פרי תכנונה. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" הינה בעלת ידע רב וניסיון מצטבר בתחום. היא יצירתית ובעלת רעיונות רבים אותם תיישם בהתאם לצרכי ורצונות הלקוחות. מומלץ לפנות אליה לקבלת שירות.

עיצוב חללים מסחריים

עיצוב חללים מסחריים נועד למטרות חשובות הקשורות במכירות ובהתנהלות השוהים בו. עיצוב מתאים תורם ישירות להתעניינות מבקרים, לנוחות הביקור ולהגדלת מכירות. הוא נדרש בחנויות, באולמות מכירה בתערוכות ואחרים הפועלים בתחומים שונים. העיצוב חייב להיות פרקטי ופונקציונאלי, ובנוסף, נאה לעין. ניתן לפנות אל "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" להזמנת שירות מקצועי.

עיצוב חללים מסחריים – שימוש באלמנטים רבים

עיצוב חללים מסחריים נכון ייצור מרחב מרווח נעים לשהייה לעובדים המבלים בו שעות ארוכות ולמבקרים. מעצבת המתמחה בנישה ייחודית זאת תשתמש באמצעים ואלמנטים שונים הנדרשים במתחמים אלו. בין היתר ביחידות מדפים, בנישות נסתרות לטובת תצוגה, אחסון ועוד, במחיצות גבס, עץ ואחרות המפרידות בין מסלולים, בהנמכות תקרה ועוד. החומרים בהם היא משתמשת לקוחים מתחום הבנייה והעיצוב וכוללים: עץ, מתכת, זכוכית, קש, פלסטיק, בד ועוד. בכל חומר יש מספר רב של סוגים לבחירה והגיוון הרב יוצר גמישות רבה. דגש חשוב יינתן לריצוף, לחיפוי הקירות, לצבעים עבור כל אלו ועוד. היא תבחר אביזרי קצה שונים למערכות המותקנות באולמות כמו מיזוג אוויר, חשמל, תקשורת, אינסטלציה ועוד. כל אלו לצד פרטי נוי, תמונות, אגרטלים עציצים וירק ישלימו תמונת אולם מעוצב לתפארת.

סגנון עיצוב חללי מסחר

הסגנון העיצוב האהוב על הבעלים והמתאים לצרכיהם ולמקום ייבחר כבר בראשית הדרך. ניתן למצוא סגנונות קלאסיים, מודרניים, כפריים ואחרים. קו העיצוב המוביל יעבור לאורך כל המתחם כולל אזורי המסחר והאזורים הפרטיים כמו: המשרדים, יחידות השירותים ויחידות אחרות. תהליך התכנון ייעשה יחד עם הלקוחות המצביעים על צרכיהם וטעמם האישי. לאחר הכנת סקיצה ראשונה יהיה צורך בדיון עליה וכך הלאה עד להשלמת התכנון הסופי. בשלב הבא הוא יוצג בתלת מימד כדי לקבל את הרושם הסופי הרצוי.

בחירת המעצבת הטובה לעיצוב פנים מסחרי

בחירת המעצבת נעשית לאחר קבלת המלצות ובדיקות מקיפות אחרות עליה. "רותם יעקב עיצוב אדריכלי" הינה בעלת מוניטין וכדאי להזמינה לביצוע המשימה  המורכבת הנ"ל. היא יודעת למצוא פתרונות יצירתיים ומעולים לסיטואציות שונות ולהתגבר על בעיות רבות הנובעות מצורת המבנה, גודלו ביחס לצרכים ועוד. היא תספק שירות מקצועי המלווה עם יחס אישי לכל לקוח – ותיק או חדש.

שאלות תשובות

מה המשמעות של עיצוב מסחרי?

עיצוב מסחרי חשוב על מנת לקבוע את המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם – קלאסי, מודרני, יוקרתי, עממי וכדומה. העיצוב הוא חלק מרכזי במיתוג העסקי שלכם ולכן חשוב מאוד לשים דגש על הפן העיצובי של החלל המסחרי בין אם מדובר במשרד, חנות, בר, מזנון ואף מרכול. 

איך בוחרים מעצב פנים לחללים מסחריים?

כמו אצל עורכי דין גם אצל מעצבי פנים ישנם כאלו שמתמחים בתכנון ועיצוב מסחרי וישנם המתמחים יותר בעיצוב של דירות ובתים. מומלץ לבחור במעצב או מעצבת פנים שיידעו כיצד להוציא לפועל את העיצוב המושלם עבורכם ועבור העסק שלכם, תוך שילוב בין החלום העיצובי שלכם לבין מיתוג נכון ויעיל לעסק עצמו. 

איך ליצור קשר עם רותם יעקב?

חייגו למספר 052-8982-812 או שלחו מייל Rotya.int@gmail.com – ורותם תחזור אליכם בהקדם!

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון